Sunday, November 22, 2015

Οι τούρτες των τελευταίων μηνών

Πέρασε τόσος καιρός και ξέρω, ξέρω ότι είμαι αδικαιολόγητη που δεν ασχολούμουν... Η αλήθεια είναι μεταξύ της σχολής και της πολυάσχολης ζωής μιας 21χρονης (εε ναι αστείο ήταν) τεμπέλιασα αρκετά.. Πολλοί φοβήθηκαν ότι επειδή σταμάτησα να γράφω σταμάτησα και να μαγειρεύω.. Αλλά όχι, η αγάπη μου για το καλό φαγητό, και την προετοιμασία του είναι ακόμα ισχυρότατη!! Τους τελευταίους μήνες ήμουν αρκετά απασχολημένη, κάτι το οποίο από τη μία μου έδωσε την ευκαιρία να μαζέψω αρκετό υλικό για να έχω να σας δείξω αλλά από την άλλη συνέβαλε στην συνολική τεμπελιά μου... Ωστόσο, επειδή ήρθε η ώρα που είμαι και εγώ επιτέλους ορεξάτη αποφάσισα να αφιερώσω μία ανάρτηση μόνο στις τούρτες που έφτιαξα τον τελευταίο καιρό, έτσι, για να σας γλυκάνω!!





1)Τούρτα με M&M's και maltesers 

Τη ΛΑΤΡΕΨΑ αυτή την τούρτα!! Δεν μπορώ να εξηγήσω ακόμα γιατί είναι τόοοοσο ικανοποιητικό να βλέπω όλα τα m&m's χωρισμένα ανά χρώμα και τακτοποιημένα τόσο όμορφα το ένα πάνω στο άλλο.. Η γέμιση ήταν δύο στρώσεις από αφράτο κέικ βανίλια και ενδιάμεσα λαχταριστή σοκολάτα..




2) Η τούρτα της Κατερίνας

Ίσως η πιο βιαστικά φτιαγμένη τούρτα που έχω κάνει.. Την αγάπησα ιδιαίτερα γιατί ήταν η πρώτη φορά που χρησιμοποίησα χρώματα ζαχαροπλαστικής (σε μορφή gel) για τη ζαχαρόπαστα.. Μπορεί το εξωτερικό να φαίνεται απλό αλλά η γέμιση ήταν μια άλλη ιστορία... Δύο στρώσεις κέικ με κακάο και ανάμεσα ένας συνδυασμός καραμέλας και σοκολατένιας ganache...



3) Η τούρτα σκάκι

Για τη συγκεκριμένη τα εύσημα πάνε στην Κατερίνα (την από πάνω Κατερίνα) η οποία έφτιαξε όλη την τούρτα όχι απλά μόνη της αλλά χωρίς μίξερ (τι κάνει ο άνθρωπος που αγαπάει..). Η συνεισφορά μου ήταν τα πιόνια από ζαχαρόπαστα!




4) Η τούρτα της Beauty Maniac 

Όταν λοιπόν η Κατερίνα (ναι ναι πάλι η Κατερίνα από πάνω) μου ζήτησε να φτιάξω μια τούρτα για τα γενέθλια της Λίλας, ήξερα ΑΚΡΙΒΩΣ τι θα της έφτιαχνα.. Παλέτα με σκιές, κραγιόν από τα Mac, πινέλο-βεντάλια (για το contouring φυσικά) και beauty blender.. Εννοείται πως η Λίλα ενθουσιάστηκε (ακόμα έχει να λέει για το beauty blender)!! Το εσωτερικό πολλές λεπτές στρώσεις σοκολατένιου κέικ, με ενδιάμεσα merenda και επικάλυψη λιωμένης σοκολάτας με κόκκινο κρασί...







No comments:

Post a Comment